.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه قدس


انتقاد آية ا... جوادي آملي ازشعار جمهوري ايراني
مهر - آية ا... جوادي آملي گفت: عده اي شعار مي دادند يا شعار مي دهند استقلال، آزادي، جمهوري ايراني، جمهوري ايراني يعني چه، اگر قرار بود جمهوري ايراني اين مملکت را به استقلال و پيروزي برساند زمان مصدق رسانده بود، تنها چيزي که ايران را سربلند و پيروز کرد اسلام و حسين بن علي(ع) است، قباله اين مملکت حسين بن علي است.

نامه محرمانه خاتمي به رهبر انقلاب
آينده - سيد محمد خاتمي دريکي از ديدارهاي اخير خود از نامه محرمانه وي به رهبر انقلاب خبر داده است.
خاتمي در اين ديدار افزود: آية ا...خامنه اي پس از مطالعه اين نامه اظهار داشته اند که نامه خاتمي را دو بار خواندم، نامه نجيبانه نوشته شده بود؛ اما آقاي خاتمي ناآگاهي دارد که بايد به وي اطلاعات صحيح داده شود.

ديدگاه حجة الاسلام والمسلمين فاطمي نيا درباره رهبر ي
رجانيوز- حجة الاسلام والمسلمين فاطمي نيا از علماي سرشناس تهران در پايان يکي از جلسات سخنراني خود گفت: اگر چيزي را يقين نکنم، نمي گويم. بدانيد و آگاه باشيد هر کس کوچکترين حرفي در تضعيف مقام رهبري بزند، هر کس انديشه اي داشته باشد که ضد مقام رهبري باشد، خدا او را نخواهد بخشيد. اين را يقين بدانيد، قدردان رهبر باشيد؛ اگر افکار پاشيده اي، پوسيده اي به شما عرضه کردند، قبول نکنيد؛ اين مرد بزرگ عز اسلام است و هرکس با اين مرد بزرگ، با مقام معظم رهبري مخالفت کند، خدا از او نمي گذرد، اگر يقين نداشتم نمي گفتم. جوانها يک وقت افکارتان را اينطرف و آنطرف نکنيد. فقط حواستان به رهبر باشد، گوشتان به رهبر باشد.

خريد خانه 1000 متري در زعفرانيه
تابناک - به نقل از منابع اينترنتي، بررسيهاي اوليه در خصوص داراييهاي منقول و غيرمنقول برخي مديراني که در چند ماه اخير صحنه ورزش را ترک کرده اند، خبر از رشد چند هزار درصدي حجم اموال ايشان در زمان تصدي پستهاي ورزشي دارد که هيچ توجيه اقتصادي براي اين دريافتي ها وجود ندارد.
يکي از اين اشخاص که برکنار شده، تنها انگيزه اش را براي حضور در ورزش خدمت بدون دريافت حقوق يا کمترين درآمد بيان مي کرد مانند يک کارمند ساده به ورزش آمد و با بهره برداري از اين الگوهاي تجارت با سؤاستفاده از موقعيت، منزلي با وسعتي بيش از هزار متر در منطقه زعفرانيه خريداري کرده است!

انتشار نامه کروبي عليه صادق لاريجاني در CBB
خبر آنلاين - بي بي سي متن نامه اي را که گفته شد متعلق به مهدي کروبي است منتشر کرد.اين نامه داراي مضموني تند و ادبياتي توهين آميز است.

بازگشت پدر خوانده خودرو ايران در ابهام
رجا - فردي که به پدر خوانده خودروي ايران مشهور است، هم اکنون ماههاست که ايران را به مقصد آمريکا ترک کرده و بازنگشتن وي به کشور در شرايطي که برخي فعاليتهاي عمده در صنعت خودرو از جمله واگذاري سهام مديريتي مستلزم حضور او است، شائبه هايي ايجاد کرده است.

پيش بيني ستاره شناس مصري درباره موفقيت هسته اي ايران
فارس- يک ستاره شناس مصري در پيش بيني جديد خود اعلام کرد که در سال جديد ميلادي برنامه هسته اي ايران موفق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آلمان، «دکتر سيد محمد علي» منجم معروف مصري در جديدترين پيش بيني خود براي سال 2010 اعلام کرده است که عربستان سعودي شاهد حوادثي خونين خواهد بود.اين گزارش مي افزايد، سال آتي سال آغاز شمارش معکوس زوال رژيم صهيونيستي است که عمر 70 ساله آن به پايان مي رسد و تا 10 سال ديگر فرو مي پاشد.
در اين گزارش آمده است که برنامه هسته اي ايران در سال 2010 موفق خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.